سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بزرگترین دریغها در روز رستاخیز دریغ مردى است که مالى را جز از راه طاعت خدا به دست آورد ، پس مردى آن را به ارث برد و در طاعت خداى سبحان انفاق کرد . او بدان انفاق به بهشت رفت و نخستین بدان راه دوزخ سپرد . [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 86 آبان 13 , ساعت 4:48 عصر

 شبخون و ناتوی فرهنگی

حدود 18 سال پیش حضرت آقا دولتمردان و کارگزاران نظام را از یک جنگ و تهاجم استکبار و غرب علیه کشور مان خبرداد و ان تهاجم و شبخون فرهنگی بود آقایون جدی نگرفتند و سال قبل نیز مقام معظم رهبری این پدر دلسوز ایران و مسلمین از عنوان ناتوی فرهنگی برای گوشزد کردن میزان هجمه فرهنگی غرب استفاده کرده و عنوان فرمودند این همان جنگی است که شهیدش برخلاف شهید جنگ نظامی که با عزت و عظمت تشیع میشه ، پست مردم میشه  و آبرو و  غیرت وتفکر هیچ معنایی برایش نخواهد داشت و در جامعه منزوی شده و انگل خواهد شد.

این همان جنگی است که سلاحش توپ و تانک و مسلسل و ... نیست که با دیدنش پناه گرفته شود این جنگ سلاحی دارد که نتیجه و اثر آن ، تحریف و تغییر بینش اسلامی و اعتقادات دینی جوانان و کم اهمیت دادن دین در جامعه و عدم کاربرد آن در اجتماعات بشری و عصر تکنولوی و .. است  و این محقق نمی شود جز با ابتذال و سکولاریزه شدن جامعه و جدایی دین و سیاست و عدم نظارت و برخورد با مظاهر فساد در عین فرهنگ سازی و کمک به ارتقای فرهنگ دینی جامعه .

راهکار:

اولین پیشنهادم توصیه و دیدگاه حضرت آقا در مسائل فرهنگی است که می فرمایند : مثل فرهنگ و مسائل فرهنگی مثل باغبان و باغ هست که در موقع خودش باید آب داد و درختان را پرورش داد و موقع خودش هرس کرد و سمپاشی نمود و ...

دومین  پیشنهام عملکرد مسئولین را در برمیگیرد انان اگر میخاهند نوع پوشش ظاهری مردم و رعایت حجاب و عفاف در جامع محقق شود باید ایرانی و اسلامی بپوشند اگر میخاهند مشکل ازدواج و مسله تشریفات اردواج حل شود خودشان باید در ازدواج دختر و پسر خویش رعایت نمایند اگر میخاهند ....اول شما رعایت سپس از مردم انتظار داشته باشید.(مسئولان در این بند مسئولان پایین دستی بیشتر مدنظر است )



لیست کل یادداشت های این وبلاگ